FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door jouw gewenste artikel en het artikel komt automatisch in je winkelwagen. Hierna kun je verder gaan met winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of je bestelling af te ronden en betalen door op 'volgende stap' te klikken.

Rechtsboven op onze website vind je het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan jouw winkelmand. Klik op de icoon om naar je winkelmand te gaan. In je winkelmand krijg je de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

Wanneer je alle gewenste artikelen hebt toegevoegd aan de winkelmand, kun je je bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 3 te voltooien.

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de geschenken van deze site?
Bij de geschenken staan minimale bestelaantallen vermeld. Je kunt uiteraard altijd een offerte aanvragen als je specifieke wensen hebt.

Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Bij het plaatsen van je bestelling geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiële orderbevestiging is de juiste prijs.

Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Je bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of indien je er voor kiest later te willen betalen, via de betaallink die je ontvangt.

Bezorgkosten
De volgende bezorgkosten worden berekend:

Vanaf € 500: Franko geleverd op 1 adres in Nederland                                 
Van € 250 tot € 500 wordt € 18,95 in rekening gebracht
Van € 75 tot € 250 wordt € 9,95 in rekening gebracht
Tot € 75 wordt € 7,95 in rekening gebracht

Kan ik als particulier een geschenk bestellen?
Wij leveren momenteel (nog) niet aan particulieren.

Is er een minimale afname verplicht?
De geschenken zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Hierbij dien je wel rekening te houden met bezorgkosten.

Kan er een kaart of brief van de directie worden meeverpakt?
Ja, dit is mogelijk. Voor nu kun je dat nog even per mail aan ons doorgeven. Op korte termijn kun je je eigen kaarten online opmaken en toevoegen aan het pakket.

Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iets mis. Maak dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op.

© 2021 E-ditional